نحوه ثبت سفارش

 

1 – لازم است برای ثبت سفارش ابتدا به بخش محصول مورد نظر وارد شوید. برای اینکار روی منوی بالای سایت قسمت “محصولات” کلیک کنید. در این بخش تمامی محصولات و خدمات چاپ صارم را مشاهده خواهید نمود که می توانید روی محصول خاصی که مد نظر شماست کلیک نموده و به آن وارد شوید و یا روی ایکن محصولات مورد نظر در قسمت بخش های مختلف صفحه رفته و روی ان کلیک نمایید .

2 – نحوه چاپ برای هر محصول توضیحات داده  شده است. لازم به ذکر می باشد که برای ورود به قسمت سفارش لازم است رو کلید سفارش کلیک نمایید .

3 – دکمه ی ثبت سفارش برای هر محصول به طور جداگانه تعبیه شده است کلیک نمائید.


4 – پس از ورود به بخش ثبت سفارش ابتدا لازم است  مشخصاتی را وارد نمائید

 1-4 نام و نام خانوادگی شماره تماس و شهر محل ارسال کالا

 2-4 ادرس ایمیل

در بخش پیام لازم است  تعداد، برای تیشرت ها سایز مورد و نظر  اندازه چاپ، محل چاپ و… هر انچه مورد نظر شما میباشد را یاد داشت نمایید . همچنین در این بخش نیاز است عکس خود را آپلود کنید. در صورتی که برای سفارش خود توضیحات خاصی مد نظر دارید حتما در این بخش مرقوم نمایید.

5 – بعد از پر نمودن مشخصات مربوطه با زدن کلید ارسال فرم شما برای ما ارسال خواهد شد

6 – همکارن ما شما را از مبلغ و هزینه سفارش مطلع خواهید نمود.

7 مشابه همین مراحل را میتوانید از طریق خط واتس اپبه شماره 09021407845  نیز انجام دهید

8 – با انجام این مراحل و دریافت مبلغ هزینه. مرحله بعدی واریز کل مبلغ و یا مقداری به عنوان بیعانه میباشد تا سفارش شما وارد مرحله اجرا گردید شماره کارت  6063731028669571 مربوط بنام جلیل عطائی کریمی برای این منظور در نظر گرفته شده

9 – پس از واریز وجه حتما تصویر فیش و یا شماره ارجاع و مبلغ واریز شده را به تلفن 09021407845 واتس اپ و یا پیامک نمایید با این کار در انجام سفارش خود تسریع مینمائید .


10 – هر سوال در این زمینه دارید کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگوئی به شما هستند.

                                               از حسن انتخاب شما متشکریم

                                                  مدیریت چاپ صارم